Elektromos autó kereső - EVadatbázis.hu

Böngéssz Magyarország legnagyobb elektromos autó adatbázisában! Részletes adatok, valós hatótávok, árak és összehasonlítási lehetőségek egy helyen.

Citroen e-Berlingo L1 Increased 50 kWh

Elérhető: 2024 májustól

Azonosító

50215

Model

e-Berlingo

Model verzió

50 kWh

Kivitel

N/A

Várható hatótávolság becslése

0 - 0 km között
Város - hideg időjárás:
250 km
Város - enyhe időjárás:
360 km
Autópálya - hideg időjárás:
200 km
Autópálya - enyhe időjárás:
205 km
Vegyes - hideg időjárás:
200 km
Vegyes - enyhe időjárás:
265 km
Jelzés a valós energiafogyasztásról több különböző helyzetben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használata. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Teljesítmény

Gyorsulás (0-100)

11.2 másodperc

Teljesítmény

100 kw

Max sebesség

135 km/h

Forgatónyomaték

260 Nm

Hatótáv

235 km

Meghajtás

Elsőkerék meghajtás

Akkumulátor

Névleges kapacitás

52 kwh

Akkumulátor kapacitás

50 kw

Akkumulátor típusa

N/A

Katód anyaga

N/A

Cellák száma

N/A

Csomag konfiguráció

N/A

Töltés AC

Töltőcsatlakozó

Type 2

Töltési idő (0->415 km)

5ó 30p

Töltőcsatlakozó helye

Hátul, bal oldalt

Töltési sebesség

43 km/h

Töltő teljesítmény

11 kw AC

Villámtöltés (DC)

Gyorstöltő csatlakozó

CCS

Gyorstöltési idő (41->332 km)

28 perc

Gyorstöltő csatlakozó helye

Bal oldalt - hátul

Gyorstöltési sebesség

350 km/h

Gyorstöltő teljesítmény

100 kW DC

Automatikus töltés támogatás

1

Gyorstöltő teljesítmény (10-80%)

80 Kw DC

Energiahasználat

Hatótáv

213 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Fogyasztás

213 Wh/km

Üzemanyag-egyenérték fogyasztás

2.4l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEL)

Hatótáv

354 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Névleges fogyasztás

174 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

2l/100km

Fogyasztás

173 l/100km

Üzemanyag egyenérték

1.6l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEH)

Hatótáv

289 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Névleges fogyasztás

217 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

2.4l/100km

Fogyasztás

173l/100km

Üzemanyag egyenérték

1.9l/100km

TEL = Teszt Energia Alacsony | TEH = Teszt Energia Magas. Névleges = a gyártó által közzétett hivatalos adatok. A névleges fogyasztási és üzemanyag-egyenértéki adatok a töltési veszteségeket is tartalmazzák. Jármű = a jármű által használt számított akkumulátor-energia-fogyasztás a hajtáshoz és a fedélzeti rendszerek működéséhez.

Méret és súly

Hosszúság

4401 mm

Szélesség

1921 mm

Szélesség tükrökkel

2107 mm

Magasság

1796 mm

Max csomagtér

N/A

Csomagtér

N/A

Tetőterhelés

N/A

Tengelytávolság

2785 mm

Vonóhorog lehetőség

N/A

Fékezett vontatható tömeg

750 kg

Saját tömeg

N/A

Fékezetlen vontatható tömeg

750 kg

Bruttó járműtömeg (GVWR)

N/A

Maximális terhelhetőség

N/A

Maximális függőleges terhelés

50 kg

Egyéb

Ülőhelyek

3

Kivitel

N/A

Isofix

N/A

Szegmens

Kicsi

Fordulási sugár

11.2 m

Tetősínek

N/A

Platform

PSA EMP2

Hőszivattyú (HP)

Igen

Valós energiafogyasztás becslése

0 - 0 Wh/km között
Város - hideg időjárás:
250 Wh/km
Város - enyhe időjárás:
360 Wh/km
Autópálya - hideg időjárás:
165 Wh/km
Autópálya - enyhe időjárás:
244 Wh/km
Vegyes - hideg időjárás:
200 Wh/km
Vegyes - enyhe időjárás:
265 Wh/km
Várható energiafogyasztásró különböző helyzetekben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használatával. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Otthoni töltés (Mennekes - IEC 62196)

0 -> 100%

Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.

Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.

Töltési pontMax. teljesítményTeljesítményIdőSebesség
Falikonnekció (2.3 kW)230V / 1x10A2.3 kW25ó 45p9 km/h
1-fázis 16A (3.7 kW)230V / 1x16A3.7 kW16ó 0p15 km/h
1-fázis 32A (7.4 kW)230V / 1x32A7.4 kW8ó 0p29 km/h
3-fázis 16A (11 kW)230V / 1x16A11 kW5ó 30p43 km/h
3-fázis 32A (22 kW)230V / 1x16A11 kW5ó 30p43 km/h
† = A fedélzeti töltő által korlátozott, a jármű nem tud gyorsabban tölteni.

Gyorstöltés (villámtöltés)

10 -> 80%

A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.

  • Max. teljesítmény: a töltőpont által biztosított maximális teljesítmény
  • Átlagos teljesítmény: az átlagos teljesítmény, amelyet a töltőpont egy töltési folyamat során biztosít 10% és 80% között
  • Idő: az idő, amely szükséges a töltéshez 10%-ról 80%-ra
  • Sebesség: az átlagos töltési sebesség egy töltési folyamat során 10% és 80% között
Töltési pontMax. teljesítményÁtlagos teljesítményIdőSebesség
CCS (50 kW DC)50 kW45 kW49 perc200 km/h
CCS (100 kW DC)100 kW80 kW28 perc350 km/h
CCS (150 kW DC)100 kW80 kW28 perc350 km/h

† = A jármű töltési képességei által korlátozott

Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.

Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.

A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.

Alapvető adatok

Gyorsulás 0 - 100:
11.2 mp
Akkumulátor
kapacitás:
50 kWh
Max sebesség:
135 km/h
Valós hatótáv:
235 km
Fogyasztás:
213 wh/km
Hőszivattyú:
Igen
Férőhely:
3

Ár

Becsült ár:
12.658.751 Ft

Megosztás

Facebook
X

Értékelések (0)

Értékelés írása

Az ön neve
Konkrét modell / Auto *
Vélemény röviden (Max 200 karakter) *
Megtett km *
Hosszabb leírás
Név elrejtése
Ne jelenjen meg a nevem az értékelés mellett
Autó értékelése
Kényelem
Kényelem Indoklása
Maximum 100 karkter
Teljesítmény
teljesitmény Indoklása
Maximum 100 karkter
Megbízhatóság
megbízhatóság Indoklása
Maximum 100 karkter
Neked is van egy Citroen e-Berlingo L1 Increased 50 kWh típusú autód?

Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.

Citroen e-Berlingo L1 Increased 50 kWh

Paraméterek

Alapvető
Elérhetőség
Elérhető
Márka
Autómárka
Ülőhelyek
Ülőhelyek
Kivitel
Body
AC töltés
Charge power
Szegmens
Szegmens
Hajtás
Összkerék
Biztonsági besorolás
Biztonsági besorolás
Becsült ár
Becsült ár - slider
Becsült ár - inputs
Ft
Ft
Távolság - slider
0 km700 km
Gyorsulás - slider
0.0 mp23.0 mp
Gyorstöltés - slider
0 km/h1.400 km/h
Max sebesség - slider
0 km/h330 km/h
Akkumulátor kapacitás - slider
0 kWh125 kWh
Fogyasztás: - slider
0 Wh/km330 Wh/km
Vontatás - slider
0 kg2.500 kg