Elektromos autó kereső - EVadatbázis.hu

Böngéssz Magyarország legnagyobb elektromos autó adatbázisában! Részletes adatok, valós hatótávok, árak és összehasonlítási lehetőségek egy helyen.

Ford E-Transit L2H3 350 198 kW

Elérhető: 2022 májustól

Azonosító

50141

Model

E-Transit

Model verzió

198 kW

Kivitel

N/A

Várható hatótávolság becslése

0 - 0 km között
Város - hideg időjárás:
220 km
Város - enyhe időjárás:
290 km
Autópálya - hideg időjárás:
309 km
Autópálya - enyhe időjárás:
160 km
Vegyes - hideg időjárás:
170 km
Vegyes - enyhe időjárás:
210 km
Jelzés a valós energiafogyasztásról több különböző helyzetben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használata. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Teljesítmény

Gyorsulás (0-100)

N/A

Teljesítmény

198 kw

Max sebesség

130 km/h

Forgatónyomaték

430 Nm

Hatótáv

190 km

Meghajtás

Hátsókerék meghajtás

Akkumulátor

Névleges kapacitás

77 kwh

Akkumulátor kapacitás

68 kw

Akkumulátor típusa

N/A

Katód anyaga

N/A

Cellák száma

N/A

Csomag konfiguráció

N/A

Töltés AC

Töltőcsatlakozó

Type 2

Töltési idő (0->415 km)

7ó 30p

Töltőcsatlakozó helye

Elöl, középen

Töltési sebesség

25 km/h

Töltő teljesítmény

11 kw AC

Villámtöltés (DC)

Gyorstöltő csatlakozó

CCS

Gyorstöltési idő (41->332 km)

38 perc

Gyorstöltő csatlakozó helye

Elülső oldal - középen

Gyorstöltési sebesség

210 km/h

Gyorstöltő teljesítmény

115 kW DC

Automatikus töltés támogatás

1

Gyorstöltő teljesítmény (10-80%)

80 Kw DC

Energiahasználat

Hatótáv

358 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Fogyasztás

358 Wh/km

Üzemanyag-egyenérték fogyasztás

4l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEL)

Hatótáv

247 km

CO2 Kibocsátás

N/A

Névleges fogyasztás

320 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

3.6l/100km

Fogyasztás

N/A

Üzemanyag egyenérték

3.1l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEH)

Hatótáv

N/A

CO2 Kibocsátás

N/A

Névleges fogyasztás

N/A

Névleges üzemanyag-egyenérték

N/A

Fogyasztás

N/A

Üzemanyag egyenérték

N/A

TEL = Teszt Energia Alacsony | TEH = Teszt Energia Magas. Névleges = a gyártó által közzétett hivatalos adatok. A névleges fogyasztási és üzemanyag-egyenértéki adatok a töltési veszteségeket is tartalmazzák. Jármű = a jármű által használt számított akkumulátor-energia-fogyasztás a hajtáshoz és a fedélzeti rendszerek működéséhez.

Méret és súly

Hosszúság

5531 mm

Szélesség

2059 mm

Szélesség tükrökkel

2474 mm

Magasság

2686 mm

Max csomagtér

N/A

Csomagtér

N/A

Tetőterhelés

N/A

Tengelytávolság

3300 mm

Vonóhorog lehetőség

N/A

Fékezett vontatható tömeg

750 kg

Saját tömeg

N/A

Fékezetlen vontatható tömeg

N/A

Bruttó járműtömeg (GVWR)

N/A

Maximális terhelhetőség

N/A

Maximális függőleges terhelés

N/A

Egyéb

Ülőhelyek

3

Kivitel

N/A

Isofix

N/A

Szegmens

Nagy

Fordulási sugár

12.8 m

Tetősínek

N/A

Platform

N/A

Hőszivattyú (HP)

N/A

Valós energiafogyasztás becslése

0 - 0 Wh/km között
Város - hideg időjárás:
220 Wh/km
Város - enyhe időjárás:
290 Wh/km
Autópálya - hideg időjárás:
135 Wh/km
Autópálya - enyhe időjárás:
425 Wh/km
Vegyes - hideg időjárás:
170 Wh/km
Vegyes - enyhe időjárás:
210 Wh/km
Várható energiafogyasztásró különböző helyzetekben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használatával. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Otthoni töltés (Mennekes - IEC 62196)

0 -> 100%

Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.

Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.

Töltési pontMax. teljesítményTeljesítményIdőSebesség
Falikonnekció (2.3 kW)230V / 1x10A2.3 kW35ó 0p5 km/h
1-fázis 16A (3.7 kW)230V / 1x16A3.7 kW21ó 45p9 km/h
1-fázis 32A (7.4 kW)230V / 1x32A7.4 kW11ó 0p17 km/h
3-fázis 16A (11 kW)230V / 1x16A11 kW7ó 30p25 km/h
3-fázis 32A (22 kW)230V / 1x16A11 kW7ó 30p25 km/h
† = A fedélzeti töltő által korlátozott, a jármű nem tud gyorsabban tölteni.

Gyorstöltés (villámtöltés)

10 -> 80%

A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.

  • Max. teljesítmény: a töltőpont által biztosított maximális teljesítmény
  • Átlagos teljesítmény: az átlagos teljesítmény, amelyet a töltőpont egy töltési folyamat során biztosít 10% és 80% között
  • Idő: az idő, amely szükséges a töltéshez 10%-ról 80%-ra
  • Sebesség: az átlagos töltési sebesség egy töltési folyamat során 10% és 80% között
Töltési pontMax. teljesítményÁtlagos teljesítményIdőSebesség
CCS (50 kW DC)50 kW40 kW75 perc100 km/h
CCS (100 kW DC)100 kW70 kW43 perc180 km/h
CCS (150 kW DC)115 kW80 kW38 perc210 km/h

† = A jármű töltési képességei által korlátozott

Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.

Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.

A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.

Alapvető adatok

Akkumulátor
kapacitás:
68 kWh
Max sebesség:
130 km/h
Valós hatótáv:
190 km
Fogyasztás:
358 wh/km
Férőhely:
3

Ár

Becsült ár:
26.597.880 Ft

Megosztás

Facebook
X

Értékelések (0)

Értékelés írása

Az ön neve
Konkrét modell / Auto *
Vélemény röviden (Max 200 karakter) *
Megtett km *
Hosszabb leírás
Név elrejtése
Ne jelenjen meg a nevem az értékelés mellett
Autó értékelése
Kényelem
Kényelem Indoklása
Maximum 100 karkter
Teljesítmény
teljesitmény Indoklása
Maximum 100 karkter
Megbízhatóság
megbízhatóság Indoklása
Maximum 100 karkter
Neked is van egy Ford E-Transit L2H3 350 198 kW típusú autód?

Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.

Ford E-Transit L2H3 350 198 kW

Paraméterek

Alapvető
Elérhetőség
Elérhető
Márka
Autómárka
Ülőhelyek
Ülőhelyek
Kivitel
Body
AC töltés
Charge power
Szegmens
Szegmens
Hajtás
Összkerék
Biztonsági besorolás
Biztonsági besorolás
Becsült ár
Becsült ár - slider
Becsült ár - inputs
Ft
Ft
Távolság - slider
0 km700 km
Gyorsulás - slider
0.0 mp23.0 mp
Gyorstöltés - slider
0 km/h1.400 km/h
Max sebesség - slider
0 km/h330 km/h
Akkumulátor kapacitás - slider
0 kWh125 kWh
Fogyasztás: - slider
0 Wh/km330 Wh/km
Vontatás - slider
0 kg2.500 kg