2006
EQE
350+
Sedan
Ez az autó már nem elérhető
6.4 másodperc
215 kw
210 km/h
565 Nm
530 km
Hátsókerékhajtás
100 kwh
90.6 kw
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Type 2
9ó 45p
Feltöltés alatt
54 km/h
11 kw AC
CCS
28 perc
Jobb oldalt - hátul
790 km/h
173 kW DC
1
141 Kw DC
171 km
0 g/km
171 Wh/km
1.9l/100km
671 km
0 g/km
158 Wh/km
1.8l/100km
135 l/100km
1.5l/100km
545 km
0 g/km
193 Wh/km
2.2l/100km
166l/100km
1.9l/100km
4946 mm
1906 mm
2103 mm
895 L
430 L
2103 L
1510 mm
100 kg
3120 mm
Feltöltés alatt
750 kg
2360 kg
750 kg
2895 kg
610 kg
Feltöltés alatt
5
Sedan
Nincs adat
E - Executive
12.5 m
Feltöltés alatt
DAIMLER EVA2
Igen
Feltöltés alatt
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 46ó 30p | 11 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 29ó 0p | 18 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 14ó 30p | 37 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 9ó 45p | 54 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 9ó 45p | 54 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 50 kW | 80 perc | 270 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 90 kW | 45 perc | 490 km/h |
CCS (150 kW DC) | 150 kW | 125 kW | 32 perc | 690 km/h |
CCS (175 kW DC) | 173 kW | 141 kW | 28 perc | 790 km/h |
CCS (350 kW DC) | 173 kW | 141 kW | 28 perc | 790 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.