rank-math
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 6121fast-indexing-api
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 61211313
MG5
EV
5 ajtós
Ez az autó már nem elérhető
7.7 másodperc
115 kw
185 km/h
260 Nm
290 km
Elsőkerék meghajtás
52.5 kwh
48.8 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
8ó 45p
Elöl, középen
33 km/h
6.6 kw AC
CCS
36 perc
Elülső oldal - középen
330 km/h
80 kW DC
1
60 Kw DC
168 km
0 g/km
168 Wh/km
1.9l/100km
344 km
0 g/km
175 Wh/km
2l/100km
142 l/100km
1.6l/100km
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
4544 mm
1818 mm
2059 mm
1513 mm
1456 L
464 L
35 kg
2665 mm
N/A
0 kg
1607 kg
0 kg
1974 kg
442 kg
0 kg
5
5 ajtós
Igen 2
Közepes
11.3 m
Igen
N/A
N/A
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 25ó 0p | 12 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 15ó 45p | 18 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x29A | 6.6 kW | 8ó 45p | 33 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 15ó 45p | 18 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x29A | 6.6 kW | 8ó 45p | 33 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 40 kW | 54 perc | 220 km/h |
CCS (100 kW DC) | 80 kW | 60 kW | 36 perc | 330 km/h |
CCS (150 kW DC) | 80 kW | 60 kW | 36 perc | 330 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.