rank-math
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 6121fast-indexing-api
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 61211804
3
N/A
SUV (Városi Terepjáró)
Ez az autó már nem elérhető
8.9 másodperc
120 kw
155 km/h
300 Nm
260 km
Elsőkerék meghajtás
53.6 kwh
51 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
9ó 15p
Hátul, jobb oldalt
28 km/h
6.6 kw AC
CCS
45 perc
Jobb oldalt - hátul
240 km/h
56 kW DC
1
50 Kw DC
196 km
0 g/km
196 Wh/km
2.2l/100km
310 km
0 g/km
191 Wh/km
2.1l/100km
165 l/100km
1.8l/100km
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
4385 mm
1850 mm
N/A
1650 mm
1410 L
318 L
N/A
2655 mm
N/A
0 kg
1765 kg
0 kg
2065 kg
375 kg
0 kg
5
SUV (Városi Terepjáró)
Igen 2
Közepes
N/A
Igen
N/A
N/A
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 26ó 15p | 10 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 16ó 15p | 16 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x29A | 6.6 kW | 9ó 15p | 28 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 16ó 15p | 16 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x29A | 6.6 kW | 9ó 15p | 28 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 45 kW | 50 perc | 210 km/h |
CCS (100 kW DC) | 56 kW | 50 kW | 45 perc | 240 km/h |
CCS (150 kW DC) | 56 kW | 50 kW | 45 perc | 240 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.