3393
C-HR+
57.7 kWh
SUV (Városi Terepjáró)
8.3 másodperc
123 kw
140 km/h
269 Nm
330 km
Elsőkerék meghajtás
57.7 kwh
54 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
6ó 0p
Elöl, bal oldalt
55 km/h
11 kw AC
CCS
28 perc
Elöl, bal oldalt
490 km/h
150 kW DC
Nem
85 Kw DC
330 km
0 g/km
164 Wh/km
1.8l/100km
456 km
0 g/km
135 Wh/km
1.5l/100km
118 l/100km
1.3l/100km
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
4520 mm
1870 mm
2117 mm
1595 mm
1207 L
416 L
75 kg
2750 mm
N/A
0 kg
1845 kg
0 kg
2465 kg
695 kg
75 kg
5
SUV (Városi Terepjáró)
Igen 2
Közepes
11 m
N/A
TMC E-TNGA
N/A
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
| Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
|---|---|---|---|---|
| Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 27ó 45p | 12 km/h |
| 1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 17ó 15p | 19 km/h |
| 1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 8ó 45p | 38 km/h |
| 3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 6ó 0p | 55 km/h |
| 3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 6ó 0p | 55 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
| Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
|---|---|---|---|---|
| CCS (50 kW DC) | 50 kW | 45 kW | 53 perc | 260 km/h |
| CCS (100 kW DC) | 100 kW | 75 kW | 32 perc | 430 km/h |
| CCS (150 kW DC) | 150 kW | 85 kW | 28 perc | 490 km/h |
| CCS (175 kW DC) | 150 kW | 85 kW | 28 perc | 490 km/h |
| CCS (350 kW DC) | 150 kW | 85 kW | 28 perc | 490 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.