rank-math
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 6121fast-indexing-api
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 61211530
ID.3
Pure Performance
Ferdehátú
Ez az autó már nem elérhető
8.9 másodperc
110 kw
160 km/h
310 Nm
275 km
Hátsókerék meghajtás
55 kwh
45 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
7ó 30p
Hátul, jobb oldalt
37 km/h
7.2 kw AC
CCS
26 perc
Jobb oldalt - hátul
440 km/h
101 kW DC
Nem
76 Kw DC
164 km
0 g/km
164 Wh/km
1.8l/100km
349 km
0 g/km
149 Wh/km
1.7l/100km
129 l/100km
1.4l/100km
341 km
0 g/km
151 Wh/km
1.7l/100km
132l/100km
1.5l/100km
4261 mm
1809 mm
2070 mm
1568 mm
1267 L
385 L
0 kg
2771 mm
N/A
0 kg
1781 kg
0 kg
2250 kg
544 kg
N/A
5
Ferdehátú
Igen 3
Közepes
10.2 m
N/A
VW MEB
Igen
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 23ó 15p | 12 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 14ó 30p | 19 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x31A | 7.2 kW | 7ó 30p | 37 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 7.2 kW | 7ó 30p | 37 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 7.2 kW | 7ó 30p | 37 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 48 kW | 47 kW | 42 perc | 270 km/h |
CCS (150 kW DC) | 101 kW | 76 kW | 26 perc | 440 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.