3321
e-308
58 kWh
Ferdehátú
9.3 másodperc
115 kw
170 km/h
270 Nm
345 km
Elsőkerék meghajtás
58.4 kwh
55.4 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
6ó 0p
Hátul, jobb oldalt
58 km/h
11 kw AC
CCS
38 perc
Hátul, jobb oldalt
380 km/h
100 kW DC
1
65 Kw DC
345 km
0 g/km
161 Wh/km
1.8l/100km
450 km
0 g/km
149 Wh/km
1.7l/100km
123 l/100km
1.4l/100km
441 km
0 g/km
152 Wh/km
1.7l/100km
126l/100km
1.4l/100km
4367 mm
1852 mm
2062 mm
1454 mm
N/A
361 L
80 kg
2675 mm
N/A
0 kg
1749 kg
0 kg
2115 kg
441 kg
80 kg
5
Ferdehátú
Igen 3
Közepes
11 m
N/A
PSA EMP2
N/A
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
| Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
|---|---|---|---|---|
| Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 28ó 30p | 12 km/h |
| 1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 17ó 45p | 19 km/h |
| 1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 9ó 0p | 38 km/h |
| 3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 6ó 0p | 58 km/h |
| 3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 6ó 0p | 58 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
| Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
|---|---|---|---|---|
| CCS (50 kW DC) | 50 kW | 40 kW | 61 perc | 230 km/h |
| CCS (100 kW DC) | 100 kW | 65 kW | 38 perc | 380 km/h |
| CCS (150 kW DC) | 100 kW | 65 kW | 38 perc | 380 km/h |
| CCS (175 kW DC) | 100 kW | 65 kW | 38 perc | 380 km/h |
| CCS (350 kW DC) | 100 kW | 65 kW | 38 perc | 380 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.