Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

BMW – iX1 (xDrive30)

(0) Biztonsági besorolás
Elérhető: 2022 novembertől

Azonosító

1701

Model

iX1

Model verzió

xDrive30

Kivitel

SUV

Várható hatótávolság becslése

270 - 555 km között
Város - hideg időjárás:
370 km
Város - enyhe időjárás:
555 km
Autópálya - hideg időjárás:
270 km
Autópálya - enyhe időjárás:
355 km
Vegyes - hideg időjárás:
320 km
Vegyes - enyhe időjárás:
440 km
Jelzés a valós energiafogyasztásról több különböző helyzetben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használata. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Teljesítmény

Gyorsulás (0-100)

5.6 másodperc

Teljesítmény

230 kw

Max sebesség

180 km/h

Forgatónyomaték

494 Nm

Hatótáv

380 km

Meghajtás

Összkerékhajtás

Akkumulátor

Névleges kapacitás

66.5 kwh

Akkumulátor kapacitás

64.7 kw

Akkumulátor típusa

Feltöltés alatt

Katód anyaga

Feltöltés alatt

Cellák száma

Feltöltés alatt

Csomagkonfiguráció

Feltöltés alatt

Töltés

Töltőcsatlakozó

Type 2

Töltési idő (0->415 km)

7ó 0p

Töltőcsatlakozó helye

Feltöltés alatt

Töltési sebesség

54 km/h

Töltő teljesítmény

11 kw AC

Gyorstöltés

Gyorstöltő csatlakozó

CCS

Gyorstöltési idő (41->332 km)

30 perc

Gyorstöltő csatlakozó helye

Jobb oldalt - hátul

Gyorstöltési sebesség

530 km/h

Gyorstöltő teljesítmény

128 kW DC

Automatikus töltés támogatás

Nem

Gyorstöltő teljesítmény (10-80%)

94 Kw DC

Energiahasználat

Hatótáv

170 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Fogyasztás

170 Wh/km

Üzemanyag-egyenérték fogyasztás

1.9l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEL)

Hatótáv

440 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Névleges fogyasztás

168 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

1.9l/100km

Fogyasztás

147 l/100km

Üzemanyag egyenérték

1.7l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEH)

Hatótáv

417 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Névleges fogyasztás

181 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

2l/100km

Fogyasztás

155l/100km

Üzemanyag egyenérték

1.7l/100km

TEL = Teszt Energia Alacsony | TEH = Teszt Energia Magas. Névleges = a gyártó által közzétett hivatalos adatok. A névleges fogyasztási és üzemanyag-egyenértéki adatok a töltési veszteségeket is tartalmazzák. Jármű = a jármű által használt számított akkumulátor-energia-fogyasztás a hajtáshoz és a fedélzeti rendszerek működéséhez.

Méret és súly

Hosszúság

4500 mm

Szélesség

1845 mm

Szélesség tükrökkel

2104 mm

Max csomagtér

1495 L

Csomagtér

490 L

Frunk csomagtér

2104 L

Magasság

1616 mm

Tetőterhelés

75 kg

Tengelytávolság

2692 mm

Vonóhorog lehetőség

Feltöltés alatt

Fékezett vontatható tömeg

1200 kg

Saját tömeg

2085 kg

Fékezetlen vontatható tömeg

750 kg

Bruttó járműtömeg (GVWR)

2580 kg

Maximális terhelhetőség

570 kg

Maximális függőleges terhelés

75 kg

Egyéb

Ülőhelyek

5

Kivitel

SUV

Isofix

Nincs adat

Szegmens

JC - Medium

Fordulási sugár

11.9 m

Tetősínek

Igen

Platform

BMW FAAR

Hőszivattyú (HP)

Nem

EV-re készült platform

Feltöltés alatt

Valós energiafogyasztás becslése

117 - 240 Wh/km között
Város - hideg időjárás:
175 Wh/km
Város - enyhe időjárás:
117 Wh/km
Autópálya - hideg időjárás:
240 Wh/km
Autópálya - enyhe időjárás:
182 Wh/km
Vegyes - hideg időjárás:
202 Wh/km
Vegyes - enyhe időjárás:
147 Wh/km
Várható energiafogyasztásró különböző helyzetekben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használatával. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Otthoni töltés (Mennekes - IEC 62196)

0 -> 100%

Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.

Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.

Töltési pontMax. teljesítményTeljesítményIdőSebesség
Falikonnekció (2.3 kW)230V / 1x10A2.3 kW33ó 15p11 km/h
1-fázis 16A (3.7 kW)230V / 1x16A3.7 kW20ó 45p18 km/h
1-fázis 32A (7.4 kW)230V / 1x32A7.4 kW10ó 30p36 km/h
3-fázis 16A (11 kW)230V / 1x16A11 kW7ó 0p54 km/h
3-fázis 32A (22 kW)230V / 1x16A11 kW7ó 0p54 km/h
† = A fedélzeti töltő által korlátozott, a jármű nem tud gyorsabban tölteni.

Gyorstöltés (villámtöltés)

10 -> 80%

A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.

  • Max. teljesítmény: a töltőpont által biztosított maximális teljesítmény
  • Átlagos teljesítmény: az átlagos teljesítmény, amelyet a töltőpont egy töltési folyamat során biztosít 10% és 80% között
  • Idő: az idő, amely szükséges a töltéshez 10%-ról 80%-ra
  • Sebesség: az átlagos töltési sebesség egy töltési folyamat során 10% és 80% között
Töltési pontMax. teljesítményÁtlagos teljesítményIdőSebesség
CCS (50 kW DC)40 kW39 kW73 perc210 km/h
CCS (150 kW DC)128 kW94 kW30 perc530 km/h

† = A jármű töltési képességei által korlátozott

Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.

Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.

A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.

Alapvető adatok

Gyorsulás 0 - 100:
5.6 mp
Akkumulátor kapacitás:
64.7 kWh
Max sebesség:
180 km/h
Valós hatótáv:
380 km
Fogyasztás:
170 wh/km
Hőszivattyú:
Nem
Férőhely:
5

Ár

Becsült ár:
22.339.680 Ft

Megosztás

Facebook
X

Értékelések (0)

Értékelés írása

Az ön neve
Konkrét modell / Auto *
Vélemény röviden (Max 200 karakter) *
Megtett km *
Hosszabb leírás
Név elrejtése
Ne jelenjen meg a nevem az értékelés mellett
Autó értékelése
Kényelem
Kényelem Indoklása
Maximum 100 karkter
Teljesítmény
teljesitmény Indoklása
Maximum 100 karkter
Megbízhatóság
megbízhatóság Indoklása
Maximum 100 karkter
Neked is van egy BMW - iX1 (xDrive30) típusú autód?

Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.

BMW – iX1 (xDrive30)

iX1

SUV

Paraméterek

Alapvető
Elérhetőség
Elérhető
Márka
Autómárka
Ülőhelyek
Ülőhelyek
Kivitel
Body
AC töltés
Charge power
Szegmens
Szegmens
Hajtás
Összkerék
Biztonsági besorolás
Biztonsági besorolás
Becsült ár
Becsült ár - slider
Becsült ár - inputs
Ft
Ft
Távolság - slider
0 km700 km
Gyorsulás - slider
0.0 mp23.0 mp
Gyorstöltés - slider
0 km/h1.300 km/h
Max sebesség - slider
0 km/h330 km/h
Akkumulátor kapacitás - slider
0 kWh125 kWh
Fogyasztás: - slider
0 Wh/km330 Wh/km
Vontatás - slider
0 kg2.500 kg