Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

BMW – iX2 (eDrive20)

(0) Biztonsági besorolás
Elérhető: 2024 januártól

Azonosító

2097

Model

iX2

Model verzió

eDrive20

Kivitel

SUV

Várható hatótávolság becslése

285 - 580 km között
Város - hideg időjárás:
380 km
Város - enyhe időjárás:
580 km
Autópálya - hideg időjárás:
285 km
Autópálya - enyhe időjárás:
370 km
Vegyes - hideg időjárás:
330 km
Vegyes - enyhe időjárás:
460 km
Jelzés a valós energiafogyasztásról több különböző helyzetben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használata. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Teljesítmény

Gyorsulás (0-100)

8.6 másodperc

Teljesítmény

150 kw

Max sebesség

170 km/h

Forgatónyomaték

247 Nm

Hatótáv

395 km

Meghajtás

Előskerékhajtás

Akkumulátor

Névleges kapacitás

66.5 kwh

Akkumulátor kapacitás

64.7 kw

Akkumulátor típusa

Feltöltés alatt

Katód anyaga

Feltöltés alatt

Cellák száma

Feltöltés alatt

Csomagkonfiguráció

Feltöltés alatt

Töltés

Töltőcsatlakozó

Type 2

Töltési idő (0->415 km)

7ó 0p

Töltőcsatlakozó helye

Feltöltés alatt

Töltési sebesség

56 km/h

Töltő teljesítmény

11 kw AC

Gyorstöltés

Gyorstöltő csatlakozó

CCS

Gyorstöltési idő (41->332 km)

30 perc

Gyorstöltő csatlakozó helye

Jobb oldalt - hátul

Gyorstöltési sebesség

550 km/h

Gyorstöltő teljesítmény

128 kW DC

Automatikus töltés támogatás

Nem

Gyorstöltő teljesítmény (10-80%)

94 Kw DC

Energiahasználat

Hatótáv

164 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Fogyasztás

164 Wh/km

Üzemanyag-egyenérték fogyasztás

1.8l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEL)

Hatótáv

478 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Névleges fogyasztás

153 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

1.7l/100km

Fogyasztás

135 l/100km

Üzemanyag egyenérték

1.5l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEH)

Hatótáv

439 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Névleges fogyasztás

169 Wh/km

Névleges üzemanyag-egyenérték

1.9l/100km

Fogyasztás

147l/100km

Üzemanyag egyenérték

1.7l/100km

TEL = Teszt Energia Alacsony | TEH = Teszt Energia Magas. Névleges = a gyártó által közzétett hivatalos adatok. A névleges fogyasztási és üzemanyag-egyenértéki adatok a töltési veszteségeket is tartalmazzák. Jármű = a jármű által használt számított akkumulátor-energia-fogyasztás a hajtáshoz és a fedélzeti rendszerek működéséhez.

Méret és súly

Hosszúság

4554 mm

Szélesség

1845 mm

Szélesség tükrökkel

2104 mm

Max csomagtér

1400 L

Csomagtér

525 L

Frunk csomagtér

2104 L

Magasság

1560 mm

Tetőterhelés

75 kg

Tengelytávolság

2692 mm

Vonóhorog lehetőség

Feltöltés alatt

Fékezett vontatható tömeg

750 kg

Saját tömeg

1960 kg

Fékezetlen vontatható tömeg

750 kg

Bruttó járműtömeg (GVWR)

2460 kg

Maximális terhelhetőség

575 kg

Maximális függőleges terhelés

80 kg

Egyéb

Ülőhelyek

5

Kivitel

SUV

Isofix

Nincs adat

Szegmens

JC - Medium

Fordulási sugár

11.9 m

Tetősínek

Igen

Platform

BMW FAAR

Hőszivattyú (HP)

Igen

EV-re készült platform

Feltöltés alatt

Valós energiafogyasztás becslése

112 - 227 Wh/km között
Város - hideg időjárás:
170 Wh/km
Város - enyhe időjárás:
112 Wh/km
Autópálya - hideg időjárás:
227 Wh/km
Autópálya - enyhe időjárás:
175 Wh/km
Vegyes - hideg időjárás:
196 Wh/km
Vegyes - enyhe időjárás:
141 Wh/km
Várható energiafogyasztásró különböző helyzetekben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használatával. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Otthoni töltés (Mennekes - IEC 62196)

0 -> 100%

Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.

Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.

Töltési pontMax. teljesítményTeljesítményIdőSebesség
Falikonnekció (2.3 kW)230V / 1x10A2.3 kW33ó 15p12 km/h
1-fázis 16A (3.7 kW)230V / 1x16A3.7 kW20ó 45p19 km/h
1-fázis 32A (7.4 kW)230V / 1x32A7.4 kW10ó 30p38 km/h
3-fázis 16A (11 kW)230V / 1x16A11 kW7ó 0p56 km/h
3-fázis 32A (22 kW)230V / 1x16A11 kW7ó 0p56 km/h
† = A fedélzeti töltő által korlátozott, a jármű nem tud gyorsabban tölteni.

Gyorstöltés (villámtöltés)

10 -> 80%

A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.

  • Max. teljesítmény: a töltőpont által biztosított maximális teljesítmény
  • Átlagos teljesítmény: az átlagos teljesítmény, amelyet a töltőpont egy töltési folyamat során biztosít 10% és 80% között
  • Idő: az idő, amely szükséges a töltéshez 10%-ról 80%-ra
  • Sebesség: az átlagos töltési sebesség egy töltési folyamat során 10% és 80% között
Töltési pontMax. teljesítményÁtlagos teljesítményIdőSebesség
CCS (50 kW DC)40 kW39 kW73 perc220 km/h
CCS (150 kW DC)128 kW94 kW30 perc550 km/h

† = A jármű töltési képességei által korlátozott

Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.

Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.

A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.

Alapvető adatok

Gyorsulás 0 - 100:
8.6 mp
Akkumulátor kapacitás:
64.7 kWh
Max sebesség:
170 km/h
Valós hatótáv:
395 km
Fogyasztás:
164 wh/km
Hőszivattyú:
Igen
Férőhely:
5

Ár

Becsült ár:
20.606.993 Ft

Megosztás

Facebook
X

Értékelések (0)

Értékelés írása

Az ön neve
Konkrét modell / Auto *
Vélemény röviden (Max 200 karakter) *
Megtett km *
Hosszabb leírás
Név elrejtése
Ne jelenjen meg a nevem az értékelés mellett
Autó értékelése
Kényelem
Kényelem Indoklása
Maximum 100 karkter
Teljesítmény
teljesitmény Indoklása
Maximum 100 karkter
Megbízhatóság
megbízhatóság Indoklása
Maximum 100 karkter
Neked is van egy BMW - iX2 (eDrive20) típusú autód?

Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.

BMW – iX2 (eDrive20)

iX2

SUV

Paraméterek

Alapvető
Elérhetőség
Elérhető
Márka
Autómárka
Ülőhelyek
Ülőhelyek
Kivitel
Body
AC töltés
Charge power
Szegmens
Szegmens
Hajtás
Összkerék
Biztonsági besorolás
Biztonsági besorolás
Becsült ár
Becsült ár - slider
Becsült ár - inputs
Ft
Ft
Távolság - slider
0 km700 km
Gyorsulás - slider
0.0 mp23.0 mp
Gyorstöltés - slider
0 km/h1.400 km/h
Max sebesség - slider
0 km/h330 km/h
Akkumulátor kapacitás - slider
0 kWh125 kWh
Fogyasztás: - slider
0 Wh/km330 Wh/km
Vontatás - slider
0 kg2.500 kg