2187
GranCabrio
Folgore
Cabriolet
2.8 másodperc
560 kw
290 km/h
1350 Nm
395 km
Összkerékhajtás
92.5 kwh
83 kw
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Type 2
4ó 30p
Feltöltés alatt
88 km/h
22 kw AC
CCS
19 perc
Hátul - bal oldal
870 km/h
270 kW DC
Nem
190 Kw DC
210 km
0 g/km
210 Wh/km
2.4l/100km
447 km
0 g/km
224 Wh/km
2.5l/100km
186 l/100km
2.1l/100km
419 km
0 g/km
237 Wh/km
2.7l/100km
198l/100km
2.2l/100km
4966 mm
1957 mm
2113 mm
Feltöltés alatt
151 L
2113 L
1365 mm
Nincs adat
2929 mm
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
2415 kg
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
4
Cabriolet
Nincs adat
F - Luxury
12.4 m
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 42ó 30p | 9 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 26ó 30p | 15 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 13ó 15p | 30 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 9ó 0p | 44 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x32A | 22 kW | 4ó 30p | 88 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 50 kW | 73 perc | 220 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 90 kW | 41 perc | 400 km/h |
CCS (150 kW DC) | 150 kW | 125 kW | 29 perc | 570 km/h |
CCS (175 kW DC) | 175 kW | 140 kW | 26 perc | 630 km/h |
CCS (350 kW DC) | 270 kW | 190 kW | 19 perc | 870 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.