1898
EQE
350
Sedan
Ez az autó már nem elérhető
6.4 másodperc
215 kw
210 km/h
565 Nm
515 km
Hátsókerékhajtás
98 kwh
89 kw
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Type 2
9ó 45p
Feltöltés alatt
53 km/h
11 kw AC
CCS
33 perc
Jobb oldalt - hátul
650 km/h
170 kW DC
1
120 Kw DC
173 km
0 g/km
173 Wh/km
1.9l/100km
621 km
0 g/km
165 Wh/km
1.9l/100km
143 l/100km
1.6l/100km
532 km
0 g/km
195 Wh/km
2.2l/100km
167l/100km
1.9l/100km
4946 mm
1906 mm
2103 mm
895 L
430 L
2103 L
1503 mm
100 kg
3120 mm
Feltöltés alatt
750 kg
2405 kg
750 kg
2895 kg
565 kg
Feltöltés alatt
5
Sedan
Nincs adat
E - Executive
12.5 m
Feltöltés alatt
DAIMLER EVA2
Igen
Feltöltés alatt
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 45ó 45p | 11 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 28ó 30p | 18 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 14ó 15p | 36 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 9ó 45p | 53 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 9ó 45p | 53 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 50 kW | 79 perc | 270 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 85 kW | 46 perc | 470 km/h |
CCS (150 kW DC) | 150 kW | 110 kW | 36 perc | 600 km/h |
CCS (175 kW DC) | 170 kW | 120 kW | 33 perc | 650 km/h |
CCS (350 kW DC) | 170 kW | 120 kW | 33 perc | 650 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.