2048
EQE SUV
500 4MATIC
SUV (Városi Terepjáró)
4.9 másodperc
300 kw
210 km/h
858 Nm
455 km
Összkerék meghajtás
105 kwh
96 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
10ó 30p
Hátul, jobb oldalt
43 km/h
11 kw AC
CCS
30 perc
Jobb oldalt - hátul
630 km/h
173 kW DC
1
141 Kw DC
211 km
0 g/km
211 Wh/km
2.4l/100km
604 km
0 g/km
184 Wh/km
2.1l/100km
159 l/100km
1.8l/100km
514 km
0 g/km
219 Wh/km
2.5l/100km
187l/100km
2.1l/100km
4863 mm
1940 mm
2141 mm
1685 mm
1675 L
520 L
100 kg
3030 mm
N/A
1800 kg
2610 kg
750 kg
3115 kg
580 kg
N/A
5
SUV (Városi Terepjáró)
N/A
Executive
12.3 m
N/A
DAIMLER EVA2
Igen
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 49ó 15p | 9 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 30ó 45p | 15 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 15ó 15p | 30 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 10ó 30p | 43 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 10ó 30p | 43 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 50 kW | 85 perc | 220 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 90 kW | 47 perc | 400 km/h |
CCS (150 kW DC) | 150 kW | 125 kW | 34 perc | 560 km/h |
CCS (175 kW DC) | 173 kW | 141 kW | 30 perc | 630 km/h |
CCS (350 kW DC) | 173 kW | 141 kW | 30 perc | 630 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.