rank-math
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 6121fast-indexing-api
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 61213046
E5
N/A
SUV (Városi Terepjáró)
7.6 másodperc
150 kw
172 km/h
340 Nm
345 km
Elsőkerék meghajtás
64 kwh
61 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
6ó 45p
Elöl, középen
51 km/h
11 kw AC
CCS
45 perc
Elülső oldal - középen
320 km/h
80 kW DC
1
60 Kw DC
177 km
0 g/km
177 Wh/km
2l/100km
430 km
0 g/km
155 Wh/km
1.7l/100km
142 l/100km
1.6l/100km
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
4424 mm
1830 mm
N/A
1588 mm
1075 L
380 L
N/A
2630 mm
N/A
N/A
1785 kg
N/A
2246 kg
536 kg
N/A
5
SUV (Városi Terepjáró)
Igen 2
Közepes
N/A
N/A
N/A
Nem
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 31ó 15p | 11 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 19ó 30p | 18 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 9ó 45p | 35 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 6ó 45p | 51 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 6ó 45p | 51 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 40 kW | 67 perc | 210 km/h |
CCS (100 kW DC) | 80 kW | 60 kW | 45 perc | 320 km/h |
CCS (150 kW DC) | 80 kW | 60 kW | 45 perc | 320 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.