Elektromos autó kereső

Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Peugeot – e-5008 (73 kWh Dual Motor)

Elérhető: 2025 februártól

Azonosító

2150

Model

e-5008

Model verzió

73 kWh Dual Motor

Kivitel

SUV (Városi Terepjáró)

Még nem kapható

Ez az autó még nem kapható

Várható hatótávolság becslése

260 - 525 km között
Város - hideg időjárás:
360 km
Város - enyhe időjárás:
525 km
Autópálya - hideg időjárás:
260 km
Autópálya - enyhe időjárás:
330 km
Vegyes - hideg időjárás:
310 km
Vegyes - enyhe időjárás:
410 km
Jelzés a valós energiafogyasztásról több különböző helyzetben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használata. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Teljesítmény

Gyorsulás (0-100)

7 másodperc

Teljesítmény

240 kw

Max sebesség

170 km/h

Forgatónyomaték

511 Nm

Hatótáv

360 km

Meghajtás

Összkerék meghajtás

Akkumulátor

Névleges kapacitás

77 kwh

Akkumulátor kapacitás

73 kw

Akkumulátor típusa

N/A

Katód anyaga

N/A

Cellák száma

N/A

Csomag konfiguráció

N/A

Töltés AC

Töltőcsatlakozó

Type 2

Töltési idő (0->415 km)

8ó 0p

Töltőcsatlakozó helye

Hátul, bal oldalt

Töltési sebesség

45 km/h

Töltő teljesítmény

11 kw AC

Villámtöltés (DC)

Gyorstöltő csatlakozó

CCS

Gyorstöltési idő (41->332 km)

36 perc

Gyorstöltő csatlakozó helye

Bal oldalt - hátul

Gyorstöltési sebesség

420 km/h

Gyorstöltő teljesítmény

160 kW DC

Automatikus töltés támogatás

1

Gyorstöltő teljesítmény (10-80%)

90 Kw DC

Energiahasználat

Hatótáv

203 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Fogyasztás

203 Wh/km

Üzemanyag-egyenérték fogyasztás

2.3l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEL)

Hatótáv

N/A

CO2 Kibocsátás

N/A

Névleges fogyasztás

N/A

Névleges üzemanyag-egyenérték

N/A

Fogyasztás

N/A

Üzemanyag egyenérték

N/A

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEH)

Hatótáv

N/A

CO2 Kibocsátás

N/A

Névleges fogyasztás

N/A

Névleges üzemanyag-egyenérték

N/A

Fogyasztás

N/A

Üzemanyag egyenérték

N/A

TEL = Teszt Energia Alacsony | TEH = Teszt Energia Magas. Névleges = a gyártó által közzétett hivatalos adatok. A névleges fogyasztási és üzemanyag-egyenértéki adatok a töltési veszteségeket is tartalmazzák. Jármű = a jármű által használt számított akkumulátor-energia-fogyasztás a hajtáshoz és a fedélzeti rendszerek működéséhez.

Méret és súly

Hosszúság

4791 mm

Szélesség

1895 mm

Szélesség tükrökkel

N/A

Magasság

1694 mm

Max csomagtér

2232 L

Csomagtér

348 L

Tetőterhelés

N/A

Tengelytávolság

2901 mm

Vonóhorog lehetőség

N/A

Fékezett vontatható tömeg

N/A

Saját tömeg

2300 kg

Fékezetlen vontatható tömeg

N/A

Bruttó járműtömeg (GVWR)

N/A

Maximális terhelhetőség

N/A

Maximális függőleges terhelés

N/A

Egyéb

Ülőhelyek

7

Kivitel

SUV (Városi Terepjáró)

Isofix

N/A

Szegmens

Nagy

Fordulási sugár

11.2 m

Tetősínek

N/A

Platform

STLA MEDIUM

Hőszivattyú (HP)

Igen

Valós energiafogyasztás becslése

139 - 281 Wh/km között
Város - hideg időjárás:
203 Wh/km
Város - enyhe időjárás:
139 Wh/km
Autópálya - hideg időjárás:
281 Wh/km
Autópálya - enyhe időjárás:
221 Wh/km
Vegyes - hideg időjárás:
235 Wh/km
Vegyes - enyhe időjárás:
178 Wh/km
Várható energiafogyasztásró különböző helyzetekben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használatával. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Otthoni töltés (Mennekes - IEC 62196)

0 -> 100%

Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.

Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.

Töltési pontMax. teljesítményTeljesítményIdőSebesség
Falikonnekció (2.3 kW)230V / 1x10A2.3 kW37ó 30p10 km/h
1-fázis 16A (3.7 kW)230V / 1x16A3.7 kW23ó 15p15 km/h
1-fázis 32A (7.4 kW)230V / 1x32A7.4 kW11ó 45p31 km/h
3-fázis 16A (11 kW)230V / 1x16A11 kW8ó 0p45 km/h
3-fázis 32A (22 kW)230V / 1x16A11 kW8ó 0p45 km/h
† = A fedélzeti töltő által korlátozott, a jármű nem tud gyorsabban tölteni.

Gyorstöltés (villámtöltés)

10 -> 80%

A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.

  • Max. teljesítmény: a töltőpont által biztosított maximális teljesítmény
  • Átlagos teljesítmény: az átlagos teljesítmény, amelyet a töltőpont egy töltési folyamat során biztosít 10% és 80% között
  • Idő: az idő, amely szükséges a töltéshez 10%-ról 80%-ra
  • Sebesség: az átlagos töltési sebesség egy töltési folyamat során 10% és 80% között
Töltési pontMax. teljesítményÁtlagos teljesítményIdőSebesség
CCS (50 kW DC)50 kW45 kW72 perc210 km/h
CCS (100 kW DC)100 kW75 kW43 perc350 km/h
CCS (150 kW DC)150 kW85 kW38 perc390 km/h

† = A jármű töltési képességei által korlátozott

Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.

Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.

A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.

Alapvető adatok

Gyorsulás 0 - 100:
7 mp
Akkumulátor
kapacitás:
73 kWh
Max sebesség:
170 km/h
Valós hatótáv:
360 km
Fogyasztás:
203 wh/km
Hőszivattyú:
Igen
Férőhely:
7

Ár

Becsült ár:
23.344.120 Ft

Megosztás

Facebook
X

Értékelések (0)

Értékelés írása

Az ön neve
Konkrét modell / Auto *
Vélemény röviden (Max 200 karakter) *
Megtett km *
Hosszabb leírás
Név elrejtése
Ne jelenjen meg a nevem az értékelés mellett
Autó értékelése
Kényelem
Kényelem Indoklása
Maximum 100 karkter
Teljesítmény
teljesitmény Indoklása
Maximum 100 karkter
Megbízhatóság
megbízhatóság Indoklása
Maximum 100 karkter
Neked is van egy Peugeot - e-5008 (73 kWh Dual Motor) típusú autód?

Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.

Peugeot – e-5008 (73 kWh Dual Motor)

e-5008

SUV

Paraméterek

Alapvető
Elérhetőség
Elérhető
Márka
Autómárka
Ülőhelyek
Ülőhelyek
Kivitel
Body
AC töltés
Charge power
Szegmens
Szegmens
Hajtás
Összkerék
Biztonsági besorolás
Biztonsági besorolás
Becsült ár
Becsült ár - slider
Becsült ár - inputs
Ft
Ft
Távolság - slider
0 km700 km
Gyorsulás - slider
0.0 mp23.0 mp
Gyorstöltés - slider
0 km/h1.400 km/h
Max sebesség - slider
0 km/h330 km/h
Akkumulátor kapacitás - slider
0 kWh125 kWh
Fogyasztás: - slider
0 Wh/km330 Wh/km
Vontatás - slider
0 kg2.500 kg