Elektromos autó kereső

Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Peugeot – iOn ()

(4) Biztonsági besorolás
Elérhető: 2011 január és 2016 április között

Azonosító

1028

Model

iOn

Model verzió

N/A

Kivitel

Ferdehátú

Már nem elérhető

Ez az autó már nem elérhető

Várható hatótávolság becslése

60 - 135 km között
Város - hideg időjárás:
90 km
Város - enyhe időjárás:
135 km
Autópálya - hideg időjárás:
60 km
Autópálya - enyhe időjárás:
80 km
Vegyes - hideg időjárás:
75 km
Vegyes - enyhe időjárás:
100 km
Jelzés a valós energiafogyasztásról több különböző helyzetben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használata. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Teljesítmény

Gyorsulás (0-100)

15.9 másodperc

Teljesítmény

47 kw

Max sebesség

130 km/h

Forgatónyomaték

180 Nm

Hatótáv

85 km

Meghajtás

Hátsókerék meghajtás

Akkumulátor

Névleges kapacitás

16 kwh

Akkumulátor kapacitás

14.5 kw

Akkumulátor típusa

N/A

Katód anyaga

N/A

Cellák száma

N/A

Csomag konfiguráció

N/A

Töltés AC

Töltőcsatlakozó

Type 1

Töltési idő (0->415 km)

4ó 45p

Töltőcsatlakozó helye

Hátul, jobb oldalt

Töltési sebesség

18 km/h

Töltő teljesítmény

3.7 kw AC

Villámtöltés (DC)

Gyorstöltő csatlakozó

CHAdeMO

Gyorstöltési idő (41->332 km)

21 perc

Gyorstöltő csatlakozó helye

Bal oldalt - hátul

Gyorstöltési sebesség

170 km/h

Gyorstöltő teljesítmény

40 kW DC

Automatikus töltés támogatás

Nem

Gyorstöltő teljesítmény (10-80%)

30 Kw DC

Energiahasználat

Hatótáv

171 km

CO2 Kibocsátás

0 g/km

Fogyasztás

171 Wh/km

Üzemanyag-egyenérték fogyasztás

1.9l/100km

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEL)

Hatótáv

N/A

CO2 Kibocsátás

N/A

Névleges fogyasztás

N/A

Névleges üzemanyag-egyenérték

N/A

Fogyasztás

N/A

Üzemanyag egyenérték

N/A

Világszerte egységesített könnyűgépjárművek tesztelési eljárása (TEH)

Hatótáv

N/A

CO2 Kibocsátás

N/A

Névleges fogyasztás

N/A

Névleges üzemanyag-egyenérték

N/A

Fogyasztás

N/A

Üzemanyag egyenérték

N/A

TEL = Teszt Energia Alacsony | TEH = Teszt Energia Magas. Névleges = a gyártó által közzétett hivatalos adatok. A névleges fogyasztási és üzemanyag-egyenértéki adatok a töltési veszteségeket is tartalmazzák. Jármű = a jármű által használt számított akkumulátor-energia-fogyasztás a hajtáshoz és a fedélzeti rendszerek működéséhez.

Méret és súly

Hosszúság

3474 mm

Szélesség

1475 mm

Szélesség tükrökkel

N/A

Magasság

1600 mm

Max csomagtér

860 L

Csomagtér

166 L

Tetőterhelés

0 kg

Tengelytávolság

2550 mm

Vonóhorog lehetőség

N/A

Fékezett vontatható tömeg

0 kg

Saját tömeg

1140 kg

Fékezetlen vontatható tömeg

0 kg

Bruttó járműtömeg (GVWR)

1450 kg

Maximális terhelhetőség

385 kg

Maximális függőleges terhelés

N/A

Egyéb

Ülőhelyek

4

Kivitel

Ferdehátú

Isofix

Igen 2

Szegmens

Mini

Fordulási sugár

9 m

Tetősínek

N/A

Platform

N/A

Hőszivattyú (HP)

N/A

Valós energiafogyasztás becslése

107 - 242 Wh/km között
Város - hideg időjárás:
161 Wh/km
Város - enyhe időjárás:
107 Wh/km
Autópálya - hideg időjárás:
242 Wh/km
Autópálya - enyhe időjárás:
181 Wh/km
Vegyes - hideg időjárás:
193 Wh/km
Vegyes - enyhe időjárás:
145 Wh/km
Várható energiafogyasztásró különböző helyzetekben. Hideg időjárás: a “legrosszabb eset” alapja -10°C és a fűtés használatával. Enyhe időjárás: a “legjobb eset” alapja 23°C és légkondicionáló nélkül. Az “Autópálya” adatok esetében feltételezett állandó sebesség 110 km/h. Az energiafelhasználás függ a sebességtől, a vezetési stílustól, az éghajlattól és az útvonal viszonyaitól.

Otthoni töltés (Mennekes - IEC 62196)

0 -> 100%

Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.

Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.

Töltési pontMax. teljesítményTeljesítményIdőSebesség
Falikonnekció (2.3 kW)230V / 1x10A2.3 kW7ó 30p11 km/h
1-fázis 16A (3.7 kW)230V / 1x16A3.7 kW4ó 45p18 km/h
1-fázis 32A (7.4 kW)230V / 1x16A3.7 kW4ó 45p18 km/h
3-fázis 16A (11 kW)230V / 1x16A3.7 kW4ó 45p18 km/h
3-fázis 32A (22 kW)230V / 1x16A3.7 kW4ó 45p18 km/h
† = A fedélzeti töltő által korlátozott, a jármű nem tud gyorsabban tölteni.

Gyorstöltés (villámtöltés)

10 -> 80%

A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.

  • Max. teljesítmény: a töltőpont által biztosított maximális teljesítmény
  • Átlagos teljesítmény: az átlagos teljesítmény, amelyet a töltőpont egy töltési folyamat során biztosít 10% és 80% között
  • Idő: az idő, amely szükséges a töltéshez 10%-ról 80%-ra
  • Sebesség: az átlagos töltési sebesség egy töltési folyamat során 10% és 80% között
Töltési pontMax. teljesítményÁtlagos teljesítményIdőSebesség
CHAdeMO (50 kW DC)40 kW30 kW21 perc170 km/h
CHAdeMO (100 kW DC)40 kW30 kW21 perc170 km/h

† = A jármű töltési képességei által korlátozott

Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.

Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.

A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.

Alapvető adatok

Gyorsulás 0 - 100:
15.9 mp
Akkumulátor
kapacitás:
14.5 kWh
Max sebesség:
130 km/h
Valós hatótáv:
85 km
Fogyasztás:
171 wh/km
Férőhely:
4

Ár

Becsült ár:
12.248.713 Ft

Megosztás

Facebook
X

Értékelések (0)

Értékelés írása

Az ön neve
Konkrét modell / Auto *
Vélemény röviden (Max 200 karakter) *
Megtett km *
Hosszabb leírás
Név elrejtése
Ne jelenjen meg a nevem az értékelés mellett
Autó értékelése
Kényelem
Kényelem Indoklása
Maximum 100 karkter
Teljesítmény
teljesitmény Indoklása
Maximum 100 karkter
Megbízhatóság
megbízhatóság Indoklása
Maximum 100 karkter
Neked is van egy Peugeot - iOn () típusú autód?

Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.

Peugeot – iOn ()

iOn

Hatchback

Paraméterek

Alapvető
Elérhetőség
Elérhető
Márka
Autómárka
Ülőhelyek
Ülőhelyek
Kivitel
Body
AC töltés
Charge power
Szegmens
Szegmens
Hajtás
Összkerék
Biztonsági besorolás
Biztonsági besorolás
Becsült ár
Becsült ár - slider
Becsült ár - inputs
Ft
Ft
Távolság - slider
0 km700 km
Gyorsulás - slider
0.0 mp23.0 mp
Gyorstöltés - slider
0 km/h1.400 km/h
Max sebesség - slider
0 km/h330 km/h
Akkumulátor kapacitás - slider
0 kWh125 kWh
Fogyasztás: - slider
0 Wh/km330 Wh/km
Vontatás - slider
0 kg2.500 kg