1591
Model 3
Long Range Dual Motor
Sedan
Ez az autó már nem elérhető
4.4 másodperc
366 kw
233 km/h
493 Nm
485 km
Összkerékhajtás
78.1 kwh
75 kw
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Type 2
8ó 15p
Feltöltés alatt
59 km/h
11 kw AC
CCS Supercharger
27 perc
Bal oldalt - hátul
750 km/h
250 kW DC
1
124 Kw DC
155 km
0 g/km
155 Wh/km
1.7l/100km
614 km
0 g/km
147 Wh/km
1.7l/100km
122 l/100km
1.4l/100km
602 km
0 g/km
148 Wh/km
1.7l/100km
125l/100km
1.4l/100km
4694 mm
1849 mm
2088 mm
Feltöltés alatt
561 L
2088 L
1443 mm
70 kg
2875 mm
Feltöltés alatt
1000 kg
1919 kg
750 kg
2232 kg
388 kg
55 kg
5
Sedan
Igen 2
D - Large
11.6 m
Feltöltés alatt
TESLA 3/Y
Igen
Feltöltés alatt
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 38ó 30p | 13 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 24ó 0p | 20 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 12ó 0p | 40 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 8ó 15p | 59 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 8ó 15p | 59 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 45 kW | 74 perc | 270 km/h |
Supercharger v2 Shared (75 kW DC) | 75 kW | 65 kW | 51 perc | 390 km/h |
Supercharger v2 (150 kW DC) | 150 kW | 100 kW | 33 perc | 610 km/h |
CCS (175 kW DC) | 175 kW | 110 kW | 30 perc | 670 km/h |
Supercharger v3 (250 kW DC) | 250 kW | 124 kW | 27 perc | 750 km/h |
CCS (350 kW DC) | 250 kW | 124 kW | 27 perc | 750 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.