rank-math
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 6121fast-indexing-api
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/evadatbazis/webapps/app-evadatbazis/www/wp-includes/functions.php on line 61212049
Free
106 kWh
SUV (Városi Terepjáró)
4.4 másodperc
360 kw
200 km/h
720 Nm
480 km
Összkerék meghajtás
106 kwh
100 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
10ó 45p
Hátul, bal oldalt
45 km/h
11 kw AC
CCS
55 perc
Bal oldalt - hátul
360 km/h
100 kW DC
Nem
80 Kw DC
208 km
0 g/km
208 Wh/km
2.3l/100km
500 km
0 g/km
202 Wh/km
2.3l/100km
200 l/100km
2.2l/100km
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
4905 mm
1950 mm
N/A
1645 mm
1320 L
550 L
75 kg
2960 mm
N/A
2000 kg
2415 kg
750 kg
2945 kg
605 kg
N/A
5
SUV (Városi Terepjáró)
Igen 2
Executive
11.5 m
Igen
DONGFENG ESSA
Nem
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 51ó 15p | 9 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 32ó 0p | 15 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 16ó 0p | 30 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 10ó 45p | 45 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 10ó 45p | 45 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 45 kW | 98 perc | 200 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 80 kW | 55 perc | 360 km/h |
CCS (150 kW DC) | 100 kW | 80 kW | 55 perc | 360 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.