1718
IONIQ 6
Long Range 2WD
Szedán
7.4 másodperc
168 kw
185 km/h
350 Nm
495 km
Hátsókerék meghajtás
77.4 kwh
74 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
8ó 0p
Hátul, jobb oldalt
62 km/h
11 kw AC
CCS
16 perc
Jobb oldalt - hátul
1290 km/h
233 kW DC
1
200 Kw DC
149 km
0 g/km
149 Wh/km
1.7l/100km
614 km
0 g/km
143 Wh/km
1.6l/100km
121 l/100km
1.4l/100km
545 km
0 g/km
160 Wh/km
1.8l/100km
136l/100km
1.5l/100km
4855 mm
1880 mm
2073 mm
1495 mm
N/A
401 L
80 kg
2950 mm
N/A
1500 kg
1985 kg
750 kg
2410 kg
500 kg
100 kg
5
Szedán
Igen 2
Nagy
11.8 m
N/A
HMG E-GMP
Igen
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 38ó 0p | 13 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 23ó 45p | 21 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 11ó 45p | 42 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 8ó 0p | 62 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 8ó 0p | 62 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 50 kW | 65 perc | 320 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 95 kW | 34 perc | 610 km/h |
CCS (150 kW DC) | 150 kW | 135 kW | 24 perc | 860 km/h |
CCS (175 kW DC) | 175 kW | 155 kW | 21 perc | 990 km/h |
CCS (350 kW DC) | 233 kW | 200 kW | 16 perc | 1290 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.