1950
EX90
Single Motor
SUV (Városi Terepjáró)
8.4 másodperc
205 kw
180 km/h
490 Nm
460 km
Hátsókerék meghajtás
104 kwh
101 kw
N/A
N/A
N/A
N/A
Type 2
11ó 0p
Hátul, bal oldalt
42 km/h
11 kw AC
CCS
32 perc
Bal oldalt - hátul
600 km/h
250 kW DC
Nem
140 Kw DC
220 km
0 g/km
220 Wh/km
2.5l/100km
580 km
0 g/km
199 Wh/km
2.2l/100km
174 l/100km
2l/100km
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
5037 mm
1964 mm
2113 mm
1744 mm
1915 L
310 L
100 kg
2985 mm
N/A
1200 kg
2637 kg
750 kg
3190 kg
628 kg
100 kg
7
SUV (Városi Terepjáró)
Igen 4
Luxus
11.8 m
N/A
Volvo SPA2
Igen
Az elektromos járművek tölthetők normál fali csatlakozón vagy töltőállomáson keresztül. A nyilvános töltés mindig töltőállomásokon keresztül történik. Az, hogy milyen gyorsan lehet tölteni az elektromos járművet, a használt töltőállomástól (EVSE) és a jármű maximális töltési kapacitásától függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges opciót a Tesla Model 3 töltésére. Minden opció megmutatja, milyen gyorsan tölthető fel az akkumulátor üres állapottól teljesen feltöltötté.
Az elektromos járművek töltése Európában országonként eltérő lehet. Néhány európai ország elsősorban 1-fázisú csatlakozásokat használ a hálózathoz, míg más országok szinte kizárólag 3-fázisú csatlakozást alkalmaznak. Az alábbi táblázat bemutatja az összes lehetséges módját a Tesla Model Y Long Range Dual Motor töltésének, de egyes töltési módok nem feltétlenül elérhetőek minden országban.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
Falikonnekció (2.3 kW) | 230V / 1x10A | 2.3 kW | 51ó 45p | 9 km/h |
1-fázis 16A (3.7 kW) | 230V / 1x16A | 3.7 kW | 32ó 15p | 14 km/h |
1-fázis 32A (7.4 kW) | 230V / 1x32A | 7.4 kW | 16ó 15p | 28 km/h |
3-fázis 16A (11 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 11ó 0p | 42 km/h |
3-fázis 32A (22 kW) | 230V / 1x16A | 11 kW | 11ó 0p | 42 km/h |
A gyors töltés lehetővé teszi a hosszabb utak megtételét, mivel a lehető legtöbb hatótávot adja hozzá a legrövidebb idő alatt. A töltési teljesítmény jelentősen csökken, miután az akkumulátor töltöttségi szintje eléri a 80%-ot. Ezért egy tipikus gyors töltés ritkán haladja meg a 80%-os töltöttségi szintet. Az elektromos jármű gyors töltési sebessége a használt töltőállomástól és a jármű által kezelhető maximális töltési teljesítménytől függ. Az alábbi táblázat bemutatja az összes részletet a BMW i3 60 Ah gyors töltésére vonatkozóan.
Töltési pont | Max. teljesítmény | Átlagos teljesítmény | Idő | Sebesség |
---|---|---|---|---|
CCS (50 kW DC) | 50 kW | 50 kW | 89 perc | 210 km/h |
CCS (100 kW DC) | 100 kW | 85 kW | 53 perc | 360 km/h |
CCS (150 kW DC) | 150 kW | 110 kW | 41 perc | 470 km/h |
CCS (175 kW DC) | 175 kW | 120 kW | 37 perc | 520 km/h |
CCS (350 kW DC) | 250 kW | 140 kW | 32 perc | 600 km/h |
† = A jármű töltési képességei által korlátozott
Autocharge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon.
Plug & Charge: lehetővé teszi a töltési folyamat automatikus elindítását a támogatott CCS töltőállomásokon az ISO 15118 szabvány szerint.
A tényleges töltési sebesség eltérhet a megadott adatoktól olyan tényezők miatt, mint a külső hőmérséklet, az akkumulátor állapota és a vezetési stílus.
Segítsd a közösséget azzal, hogy megosztod velünk a véleményed.